CX Artikelen

Lees alle artikelen van Community CX

Een nadere blik op de kanaalstrategie van VodafoneZiggo

Maandag 13 maart vond de maandelijkse online meetup van de Community Customer Experience (CX) plaats. In deze editie deelden Robin Hogenkamp en Koen Lindner hoe VodafoneZiggo haar kanaalstrategie heeft opgezet.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Terugblik inspiratiebijeen­komst over een mensvaardig portaal

Wat betekent het om de gebruiker centraal te stellen? Deze vraag vormde de basis voor de inspiratiebijeenkomst ‘een mensvaardig portaal’ in Rotterdam op 27 november 2017.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Zeer geslaag­de eerste bijeen­komst Gebruiker Centraal

De eerste bijeenkomst van Gebruiker Centraal was zeer geslaagd, een bijeenkomst vol energie en enthousiasme. Ruim 30 vakgenoten uit de overheid en de markt woonden aansprekende presentaties bij en voerden boeiende discussies.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording

Kick-off community Gebruiker Centraal

Een 'burgerbrigade', 'geek squat', 'de Digicommissaris als sponsor'…., slechts een greep uit de behoeften van het platform Gebruiker Centraal. Op 17 december was de kick-off.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid