Agenda

Vakinhoudelijke sessies, bijeenkomsten van community’s en andere interessante events. Je vindt het allemaal in de agenda. Zit er iets interessants voor je tussen? Meld je dan vooral aan!

December

Online bijeen­komst Community Omni­channel – een voor­uitblik op 2025

Op 12 december is er weer een kennisdelingssessie van de Community Omnichannel. Tijdens de kennisdelingssessies behandelen we specifieke omnichannel-gerelateerde vraagstukken en onderwerpen. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Testlab on Tour sessie 3: de testresultaten verwerken

We denken vaak dat onze teksten duidelijk zijn. Maar we vragen vaak niet aan gebruikers of dat ook zo is. Wil je weten of je boodschap echt begrijpelijk is? Test dan je tekst met de lezer. In deze online sessie gaan we aan de slag met stap 3 van het stappenplan ‘Test je tekst’: het verwerken van de testresultaten. Doe je mee?

Meer over

  • Onderzoeken, testen en meten

Bijeen­komst Community Online Formulieren: voor­uitblik op 2025

Tijdens de (2-maandelijkse) online bijeenkomsten van de Community Online Formulieren ga je met andere professionals aan de slag om de online formulieren in je organisatie te verbeteren.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Netwerk Direct Duidelijk: een voor­uitblik op 2025

Op dinsdag 17 december is er weer een online bijeenkomst van Netwerk Direct Duidelijk. Deze keer blikken we vooruit op het volgende jaar. Wat kun je in 2025 verwachten?

Meer over

  • Begrijpelijke tekst en beeldtaal

Januari 2025

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Maart 2025

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

April 2025

Gebruiker Centraal conferentie 2025

Na een succesvolle editie in 2023, is het in 2025 weer hoog tijd voor de conferentie van Gebruiker Centraal! En deze keer is de conferentie extra bijzonder, want het is een meerdaags en internationaal evenement. In Amsterdam, op donderdag 10 en vrijdag 11 april. Ben jij er ook bij?

September 2025

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Oktober 2025

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen