Kadaster ondertekent Manifest Gebruiker Centraal

Geschreven door Mariska Woudenberg

Het Kadaster vindt het belangrijk dat ze iedereen meekrijgen in de digitalisering van de dienstverlening van de overheid (digitale inclusie). Hoe maak je het voor je gebruikers zo gemakkelijk mogelijk om relevante digitale informatie te vinden en te gebruiken? Om dat te benadrukken ondertekende Hans van den Bemt, hoofd Klanten Services van het Kadaster, het Manifest Gebruiker Centraal.

Altijd en overal aan de slag kunnen

Hans van den Bemt vertelt: “Wij willen een platform bieden waarmee iedereen altijd en overal aan de slag kan met geo-informatie. Dat betekent dat informatie gemakkelijk te vinden moet zijn en toegankelijk is. Daarom sluiten wij ons aan bij ‘Gebruiker Centraal’. “

Op de website van het Kadaster lees je hoe zij aan de slag zijn gegaan met gebruik van de ontwerpprincipes van Gebruiker Centraal, zodat hun klanten makkelijker aan de slag kunnen met geo-informatie.

Hoort bij het thema