Agenda

Vakinhoudelijke sessies, bijeenkomsten van community’s en andere interessante events. Je vindt het allemaal in de agenda. Zit er iets interessants voor je tussen? Meld je dan vooral aan!

November

In gesprek met taalambassadeurs: zo verbeter jij je digitale dienst­verlening (Direct Duidelijk Tour)

Hoe maak je je dienstverlening écht inclusief? Door de mensen om wie het gaat erbij te betrekken. ROC Mondriaan heeft taalambassadeurs opgeleid om bij organisaties hun kennis te delen. In deze aflevering van de Direct Duidelijk Tour hoor je de verhalen en ervaringen van een taalambassadeur.

Meer over

  • Begrijpelijke tekst en beeldtaal
  • Onderzoeken, testen en meten

December

Themadag Klant­reizen: generieke klant­routes

Op maandag 1 december organiseren we de online kennissessie ‘In gesprek gaan met je klant’. Leer de basis over in gesprek gaan met je klant en hoe je echt naar je klanten kan luisteren!

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Januari 2026

Word klant­reiscoach

Voor onze klantreistrainingen zoeken we coaches. Die kunnen starters van klantreizen helpen ook in hun organisatie aan de slag te gaan. Word jij ook coach?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Maart 2026

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

September 2026

Word klant­reiscoach

Voor onze klantreistrainingen zoeken we coaches. Die kunnen starters van klantreizen helpen ook in hun organisatie aan de slag te gaan. Word jij ook coach?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Oktober 2026

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen