Agenda

Vakinhoudelijke sessies, bijeenkomsten van community’s en andere interessante events. Je vindt het allemaal in de agenda. Zit er iets interessants voor je tussen? Meld je dan vooral aan!

Januari 2026

Word klant­reiscoach

Voor onze klantreistrainingen zoeken we coaches. Die kunnen starters van klantreizen helpen ook in hun organisatie aan de slag te gaan. Word jij ook coach?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Online spel­leidertraining Optimaal Digitaal

Ben je enthousiast over het Optimaal Digitaal Spel? En wil je er het maximale uit halen als je speelt? Volg dan een spelleidertraining! Tijdens de training maak je kennis met het Optimaal Digitaal Spel. We geven je tips en tricks hoe je als spelleider het resultaat positief kunt beïnvloeden.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Februari 2026

Online bijeen­komst Community CX: Veranderroutes naar Klant­gerichte Over­heids­dienst­verlening 

Op 2 februari van 16.00 tot 17.30 uur is er weer een online bijeenkomst van Community CX. Deze keer vertelt Leon Bosma over hoe je ervoor zorgt dat klantgerichtheid niet alleen op papier staat, maar daadwerkelijk zichtbaar wordt in het gedrag, de keuzes en het dagelijks handelen binnen de overheid. Ben je er ook bij?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Online spel­leidertraining Optimaal Digitaal

Ben je enthousiast over het Optimaal Digitaal Spel? En wil je er het maximale uit halen als je speelt? Volg dan een spelleidertraining! Tijdens de training maak je kennis met het Optimaal Digitaal Spel. We geven je tips en tricks hoe je als spelleider het resultaat positief kunt beïnvloeden.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Meld je aan voor de Ont­werp Challenge Proactieve Dienst­verlening!

In Community Proactieve Diensterlening werkt iedereen aan ontwerpvraagstuken om dienstverlening te verbeteren en proactiever te maken. Maar waarom zou je dat alleen doen? De kracht van onze community is dat we sámen aan ontwerpvraagstukken kunnen werken. Daarom organiseren we de Ontwerp Challene Proactieve Dienstverlening. Doe je ook mee?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Online spel­leidertraining Optimaal Digitaal

Ben je enthousiast over het Optimaal Digitaal Spel? En wil je er het maximale uit halen als je speelt? Volg dan een spelleidertraining! Tijdens de training maak je kennis met het Optimaal Digitaal Spel. We geven je tips en tricks hoe je als spelleider het resultaat positief kunt beïnvloeden.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Maart 2026

Online spel­leidertraining Optimaal Digitaal

Ben je enthousiast over het Optimaal Digitaal Spel? En wil je er het maximale uit halen als je speelt? Volg dan een spelleidertraining! Tijdens de training maak je kennis met het Optimaal Digitaal Spel. We geven je tips en tricks hoe je als spelleider het resultaat positief kunt beïnvloeden.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Online spel­leidertraining Optimaal Digitaal

Ben je enthousiast over het Optimaal Digitaal Spel? En wil je er het maximale uit halen als je speelt? Volg dan een spelleidertraining! Tijdens de training maak je kennis met het Optimaal Digitaal Spel. We geven je tips en tricks hoe je als spelleider het resultaat positief kunt beïnvloeden.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording
  • Mensgericht denken en ontwerpen

April 2026

Webinar: de belangrijkste lessen van de conferentie 2026 (Engels)

Op 1 april van 11.00 tot 12.00 uur organiseren we voor onze internationale Community User Needs First een webinar over de belangrijkste lessen van de conferentie op 27 maart in het Engels. Kun je zelf niet bij de conferentie zijn of wil je de belangrijkste lessen nog eens terughoren? Sluit dan aan!

September 2026

Word klant­reiscoach

Voor onze klantreistrainingen zoeken we coaches. Die kunnen starters van klantreizen helpen ook in hun organisatie aan de slag te gaan. Word jij ook coach?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Oktober 2026

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen