• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Gebruiker Centraal, naar de homepage
  • Home
  • Evenementen
    • Maak Het Bruikbaar Conferentie 2022
    • Conferentie De Menselijke Maat – 2021
    • Conferentie Design thinking bij de overheid – 2020
    • International Design in government conference – 2019
    • Gebruiker Centraal Festival 2018 – De presentaties
    • Maak Het Bruikbaar Festival – 2015, 2016, 2017
  • Blog
  • Webinar terugkijken?
  • Podcast
  • Hulpmiddelen
  • Community’s
  • Over ons
    • Ontwerpprincipes
    • Nieuwsbrief
    • Contact
Home Evenementen  Community Omnichannel: Gluren bij de Buren – editie Tilburg

Community Omnichannel: Gluren bij de Buren – editie Tilburg

30mrtEvenement vindt plaats op 30 maart 2023
zit vol Locatie Cinecitta Datum 30 maart Begintijd 13:30 - einde 18:00KostenGratis62 Aanmeldingen
  • Deel op Twitter
  • Deel op Facebook
  • Deel op LinkedIn

Binnen de publieke sector staat de gemeente Tilburg bekend als 1 van de voorlopers op het gebied van omnichannel werken. Hoe doen ze dat? Tijd om te gluren bij deze Brabantse buren!

Over het event

logo gemeente TilburgIn deze Gluren bij de Buren-editie nemen de mensen van de gemeente Tilburg je mee in hun verhaal en ervaringen over innoveren en ontwikkelen, met de focus op een omnichannelstrategie.

Ook zijn er deelsessies waarin omnichannel-thema’s worden behandeld. Zoals klantreizen, klantsystemen, GEM de virtuele assistent en toegankelijkheid. De deelsessies zijn verdeeld over 2 ronden. Per ronde kies je 1 deelsessie.

Ben je nog niet zo bekend met omnichannel werken? Dan helpt dit artikel over wat omnichannel is je zeker verder.

Deelsessies van ronde 1:

  • Het DNA van je dienstverlening. Hoe helpen klantreizen, klanttevredenheidsonderzoeken, simulatiesessies en UX bij een omnichannelstrategie? Door: Romy Jansen & Fiona Damen.
  • Klantbeelden, kanalen en klantsysteem (CRM). Hoe bouw je een klantbeeld in een CRM, welke mogelijkheden heb je hierbij tot standaardisatie (mijn zaken) en wat betekent dit voor je kanalen? Door: Marcel van Gool, Marleen Walhain & Kris Jacobs.

Deelsessies van ronde 2:

  • Gem de virtuele assistent. Gem is een virtuele assistent die nu al bij meer dan 20 gemeenten gebruikt wordt (waaronder o.a. Tilburg, Utrecht, Rotterdam, Drechtsteden). Hoe past nieuwe technologie in je omnichannelstrategie en wat doet dit met je dienstverlening? Door: Jesse Leemput, Harvey van der Meer & Jurgen Bomas.
  • Toegankelijkheid en omnichannel. Hoe zorgt Tilburg ervoor dat de website en dienstverlening toegankelijk blijven voor alle doelgroepen van de gemeente (de toegankelijkheidstoetsen)? Door: Steven Breepoel, Sander Jansen & Kristel van der Weerden.

Wanneer en waar is het?

Gluren bij de Buren – editie Tilburg is op donderdag 30 maart, van 13.30 tot 17.30 uur. Bij filmtheater Cinecitta, aan de Willem II-straat 29 in Tilburg.

Wat levert het je op?

Gluren bij de Buren is een event van de Community Omnichannel. Zodat jij geïnspireerd raakt om met omnichannel aan de slag te gaan binnen je eigen organisatie. Ben je in je werk (steeds meer) bezig met omnichannel? En zoek je een plek om ervaringen uit te wisselen? Word lid van de community, dan krijg je automatisch uitnodigingen voor evenementen zoals deze.

Programma

  • 13.30 – 13.45 uur: Aftrap
  • 13.45 – 14.30 uur: Plenaire presentatie van gemeente Tilburg (hoe innoveer en ontwikkel je met de focus op een omnichannelstrategie?). Door: Marcel van Gool & Jesse Leemput
  • 14.30 – 14.45 uur: Pauze / wisselen
  • 14.45 – 15.30 uur: Deelsessies: ronde 1
  • 15.30 – 15.45 uur: Pauze / wisselen
  • 15.45 – 16.30 uur: Deelsessies: ronde 2
  • 16.30 – 16.45 uur: Plenaire afsluiting
  • 16.45 – 17.30 uur: Borrel (uitloop tot 18.00 uur)

Helaas zit het event vol!

Houd de website in de gaten voor nieuwe evenementen!

Schrijf je in voor dit evenement

Dit evenement is volgeboekt.

Footer

Over Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een actieve community van en voor professionals. Allemaal werken we aan de dienstverlening en communicatie van de overheid.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

  • Contact
  • Privacyverklaring
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap