Ontmoet de trainers van Klantreizen bij de Overheid
Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? We geven regelmatig een Training Klantreizen om je op weg te helpen. Iedere training wordt gegeven door onze deskundige trainers. Op deze pagina zie je wie dat zijn. Wil je meer weten over Klantreizen bij de Overheid? Bezoek de hulpmiddelenpagina over Klantreizen.

Marieke van Kleef
Marieke is klantreismanager bij de Belastingdienst. Ze heeft 16 jaar ervaring in klantgerichte rollen binnen de Belastingdienst. Ze is gecertificeerd CX-trainer en facilitator van de CX-game binnen Belastingdienst. Daarnaast is ze lid van het kernteam Klantreizen bij de Overheid.

Lotte Paats
Lotte is product owner en klantreismanager bij UWV. Ze stelt het klantinzicht centraal en versterkt de stem van de klant binnen de organisatie. Ze combineert creatieve strategische denkkracht met een ‘hands on’- mentaliteit en heeft ruime ervaring in zowel de commerciële sector als de overheid.

Doenja Huisman
Doenja is klantreisexpert sterk ecosysteem bij KVK. Ze heeft een commerciële en economische achtergrond. Haar missie is het gedachtengoed van klantdenken naar organisaties te brengen.

Scott Janse
Scott is CX-ambtenaar bij Rijkswaterstaat. Zijn motto als coach: luisteren om te begrijpen, niet om te reageren. Hij vertaalt informatie vertalen voor een klantgerichte dienstverlening en gelooft erin dat medewerkers de motor zijn van een klantgerichte organisatie.

Iris Rabenberg
Iris is coördinator klantreismanagement-tooling TheyDo binnen UWV. Ze probeert de stem van de klant zichtbaar en meetbaar maken om de dienstverlening te verbeteren. Ze heeft een achtergrond in digitale bedrijfskunde en is een GreenBelt in LEAN.

Jannick Timmermans
Jannick is customer experience manager KVK. Hij heeft een bovengemiddelde interesse in “Waarom doen mensen wat ze doen“. Hij heeft 8 jaar ervaring in klantgerichte rollen, zowel commercieel als overheid. Hij is ook lid van het kernteam Klantreizen bij de Overheid.

Danielle van der Heiden
Danielle is verbetermanager klantcontactcenter bij Gemeente Utrecht. Ze is ook een ervaren trainer Design Thinking en klantreisdeskundige binnen Gemeente Utrecht. Ze is nieuwsgierig naar wat mensen drijft.

Fransje Westermann
Fransje is klantonderzoeker bij Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Ze is intensief betrokken bij het project klantreizen: lid van het Kernteam, en als coach en trainer. Binnen RVO is ze coördinator voor alle klantreizen light. Ze heeft zowel binnen de commerciële sector als publieke sector in het CX-domein gewerkt

Heleen Aalpol-Klaver
Heleen is Projectleider en diensteigenaar bij de bibliotheek van de Hogeschool van Amsterdam en de Universiteit van Amsterdam en klantreiscoach. Ze heeft ruime ervaring in marketing en communicatie, met een specialisatie in klantprocessen en klantervaring (CX). Ook is ze gastdocent bij GO Opleidingen en geeft ze trainingen klantreizen voor bibliotheken.

Fleur Tillekens
Fleur is organisator en begeleider van design thinking trajecten binnen Defensie. Ze is oprichter van Flow, een defensiebreed netwerk van veranderaars en vernieuwers. Ze is gespecialiseerd in sociale innovatie en organisatieontwikkeling.

Barbara van Duin
Barbara is klantreisexpert bij Gebruiker Centraal. Ze is de drijvende kracht achter Klantreizen bij de Overheid. Ze heeft veel ervaring in klantgerichte rollen bij zowel de overheid als commerciële organisaties en is gecertificeerd CX-professional en service designer.