• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Gebruiker Centraal, naar de homepage
  • Home
  • Evenementen
    • Maak Het Bruikbaar Conferentie 2022
    • Conferentie De Menselijke Maat – 2021
    • Conferentie Design thinking bij de overheid – 2020
    • International Design in government conference – 2019
    • Gebruiker Centraal Festival 2018 – De presentaties
    • Maak Het Bruikbaar Festival – 2015, 2016, 2017
  • Blog
  • Webinar terugkijken?
  • Podcast
  • Hulpmiddelen
  • Community’s
  • Over ons
    • Ontwerpprincipes
    • Nieuwsbrief
    • Contact
Home Terugkijken: Maak Het Bruikbaar Conferentie 2022 Terugkijken: Omnichannel dienstverlening in de praktijk (een goed gesprek)

Terugkijken: Omnichannel dienstverlening in de praktijk (een goed gesprek)

  • Deel op Twitter
  • Deel op Facebook
  • Deel op LinkedIn

Tijdens de Maak Het Bruikbaar Conferentie 2022 was er een goed gesprek over omnichannel dienstverlening bij de overheid, in de markt en bij onze zuiderburen. Welke lessen kunnen we hiervan leren? Te gast zijn:

  • Marjon van der Maat, afdelingshoofd Dienstverlening bij de gemeente Tilburg
  • Sabine Rotthier, coördinator e-dienstverlening bij de Dienst Publiekszaken van Stad Gent
  • Kees Klink, directeur Klant & Kwaliteitsmanagement bij PostNL

Onderdeel van dit gesprek is ook de start van de Community Omnichannel. Dagvoorzitter Robert Jan Verkade leidt het gesprek. Kijk hier het gesprek terug:

Footer

Over Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een community voor professionals die bezig zijn met de online dienstverlening van de overheid.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

  • Contact
  • Privacyverklaring
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap