Overheidsbreed Meethuis voor dienstverlening
Hoe staat jouw organisatie ervoor met klantbeleving in de dienstverlening? Daar ontwikkelen we het Overheidsbreed Meethuis voor dienstverlening voor. Daarmee streven we naar 1 manier van meten en verbeteren van klantbeleving binnen de overheid. Samen zetten we daarmee de klant centraal. Je kunt zien hoe je ervoor staat en van andere organisaties leren. Help mee het meethuis verder vorm te geven.
Achtergrondinformatie
In de eerste fase van de ontwikkeling van het meethuis hebben we met verschillende overheidsorganisaties een belangrijke basis gelegd voor de verdere ontwikkeling. De bevindingen van deze fase en het onderzoek dat heeft plaatsgevonden, lees je in het rapport in onderstaande PDF. Die kun je ook downloaden. Bekijk of download het rapport via onderstaande link.
Let op: de PDF is ontoegankelijk. Kom je er niet uit met de presentatie of heb je andere vragen/opmerkingen, neem dan contact op met Martijn Lentz of Robert Vels.
De verdere ontwikkeling van het Meethuis
We zijn met 11 organisaties aan de slag met het vastleggen van een standaard manier van werken. We gaan dit meethuis gebruiken als basis voor het maken van een eigen meethuis voor overheidsorganisaties. Om de standaard werkwijze te toetsen gaan we het meethuis implementeren bij 8 overheidsorganisaties. We helpen met het op maat maken van het meethuis voor jouw organisatie.
Door dit te doen met 8 organisaties leren we hoe we de standaard manier van werken kunnen verbeteren. En we verzamelen meer data om het overheidsbrede meethuis verder te toetsen.
Wat je kunt verwachten
We werken toe naar een meethuis voor jouw organisatie met het overheidsbrede meethuis als basis. Data van klantzichten van jouw eigen organisatie worden hiervoor gebruikt.
Contact
In de toekomst kun je helpen met het verder bouwen aan het meethuis. Heb je daar vragen over? Neem contact op met Bart of Jari.