Doe mee aan de CX-volwassen­heids­scan (vol)

Bij een aantal overheidsorganisaties willen we een verdiepende CX-volwassenheidsscan uitvoeren. Daar komen concrete stappen uit die organisaties daarna kunnen zetten om klantgerichter te gaan werken. We willen de scan doorontwikkelen. Jij kunt daaraan bijdragen! Lees waarom je zou deelnemen en hoe je dat kunt doen.

Een positieve klantbeleving is cruciaal voor het vertrouwen van inwoners en ondernemers in de overheid. Door te investeren in de CX-Volwassenheidsanalyse, krijg je een helder beeld van hoe klantgericht jouw organisatie nu is. En welke stappen je kunt zetten om je dienstverlening klantgerichter te maken.

Wat je kunt verwachten

  • Diepgaande Analyse. Een grondige, onafhankelijke evaluatie van de huidige klantbeleving binnen jouw organisatie. 
  • Concrete Roadmap. Een praktisch actieplan om de klantbeleving te verbeteren. 
  • Versterkt Imago. Verbeter de reputatie van jouw organisatie door proactief in te spelen op de verwachtingen van de klant. 
  • Innovatie en Voorbeeldfunctie.Word een koploper in klantgerichte innovatie binnen de overheid.

Wat verwachten we van jou?

Bij deelname verwachten we commitment op tijd en managementniveau. Deelname aan de scan duurt 3 tot 4 maanden. Het is daarnaast belangrijk dat er ook commitment is vanuit het management.

We zoeken een mix van 8 overheidsorganisaties die al enige ervaring hebben op het gebied van klantervaring. In het intakegesprek bespreken we of jouw organisatie deel kan nemen.

Deelnemen

Deelname aan de CX-volwassenheidsscan is eenvoudig. Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een intake. Deelname is kosteloos.

Contact

Heb je vragen? Neem contact op met Maartje of Wilfred.

We hebben genoeg deelnemers!

We hebben inmiddels genoeg deelnemers aan de scan. Houd de website in de gaten voor andere evenementen. Bezoek onze Community CX pagina om op de hoogte blijven over alle activiteiten en nieuwtjes op het gebied van CX.

Hoort bij de community