• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Gebruiker Centraal, naar de homepage
  • Home
  • Evenementen
  • Blog
  • Webinar terugkijken?
  • Podcast
  • Instrumenten
    • Ontwerpprincipes
    • Manifest
    • Direct Duidelijk Tour
    • Expertpanel Gebruiksvriendelijkheid
    • Design Thinking
    • NL Design System
    • Kennisbank Beeldtaal
    • Kenniscommunity Inclusieve dienstverlening
    • LiNT Leesbaarheidsinstument Nederlandse Teksten
    • Optimaal Digitaal
    • Schrijfwijzer
    • Toolkit Inclusie
    • Toetsingskader Inclusie
    • Volwassenheidsscan
  • Conferenties
    • Conferentie De Menselijke Maat – 2021
    • Conferentie Design thinking bij de overheid – 2020
    • International Design in government conference – 2019
    • Terugblik Gebruiker Centraal Festival – 2018
    • Maak Het Bruikbaar Festival – 2015, 2016, 2017
  • Over ons
    • Contact
    • Nieuwsbrief
    • Actieteam
    • Ambassadeurs
    • Werkwijze Gebruiker Centraal
    • Direct Duidelijk
    • Rotterdammer Centraal
    • Promotie materiaal
Home Conferentie Gebruiker Centraal: De menselijke maat #HoeDan Programma conferentie De menselijke maat #HoeDan Sprekers  Hanneke van der Horst

Hanneke van der Horst

  • Deel op Twitter
  • Deel op Facebook
  • Deel op LinkedIn
Hanneke van der Horst

Sinds haar studie Artificial Intelligence bij Psychologie aan de Universtiteit van Amsterdam is Hanneke bezig met digitalisering. Haar drijfveer is de overtuiging dat digitale middelen het leven van mensen makkelijk, eenvoudiger en leuker kunnen maken. Met het team van ICATT. menselijk digitaal. is het haar missie om die belofte waar te maken. Hanneke is gespecialiseerd in digitale dienstverlening bij de overheid.

Steengoede online formulieren: Hoe doe je dat? Ervaringen uit de praktijk

ICATT en gemeente Amsterdam werken samen om honderden formulieren te digitaliseren. Met slimme processen voor collega’s en begrijpelijke online service voor burgers en ondernemers. In deze sessie delen ze hun ervaringen met jou. Wat zijn de uitdagingen bij het maken van gebruiksvriendelijke online formulieren? Waar zijn zij tegenaan gelopen, welke keuzes hebben zij gemaakt, wat liep goed en wat zijn de geleerde lessen.

Footer

Over Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een community voor professionals die bezig zijn met de online dienstverlening van de overheid.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte


bekijk de privacyverklaring

  • Contact
  • Privacyverklaring
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap