• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Gebruiker Centraal, naar de homepage
  • Home
  • Evenementen
  • Blog
  • Webinar terugkijken?
  • Podcast
  • Instrumenten
    • Ontwerpprincipes
    • Manifest
    • Direct Duidelijk Tour
    • Expertpanel Gebruiksvriendelijkheid
    • Design Thinking
    • NL Design System
    • Kennisbank Beeldtaal
    • Kenniscommunity Inclusieve dienstverlening
    • LiNT Leesbaarheidsinstument Nederlandse Teksten
    • Optimaal Digitaal
    • Schrijfwijzer
    • Toolkit Inclusie
    • Toetsingskader Inclusie
    • Volwassenheidsscan
  • Conferenties
    • Conferentie De Menselijke Maat – 2021
    • Conferentie Design thinking bij de overheid – 2020
    • International Design in government conference – 2019
    • Terugblik Gebruiker Centraal Festival – 2018
    • Maak Het Bruikbaar Festival – 2015, 2016, 2017
  • Over ons
    • Contact
    • Nieuwsbrief
    • Actieteam
    • Ambassadeurs
    • Werkwijze Gebruiker Centraal
    • Direct Duidelijk
    • Rotterdammer Centraal
    • Promotie materiaal
Home Conferentie Gebruiker Centraal: De menselijke maat #HoeDan Programma conferentie De menselijke maat #HoeDan Breakoutsessies  Inclusieve dienstverlening in de publieke sector #HoeDan?

Inclusieve dienstverlening in de publieke sector #HoeDan?

  • Deel op Twitter
  • Deel op Facebook
  • Deel op LinkedIn
Online webinar

Aanmelden voor de conferentie

Met elkaar leven in een diverse samenleving vereist inclusieve publieke dienstverlening van organisaties. Dat betekent: inclusief (leren) werken. Maar wat houdt dat in? En waar begin je?

Wat ons betreft begint dat bij jezelf. In de spiegel kijken voordat je naar de ander kijkt. In een miniversie van onze Future framing sprint Inclusieve dienstverlening nodigen we je uit om actief aan te slag te gaan. Aan de hand van vier pijlers bekijken we waar in jouw organisatie kansen liggen om een inclusievere organisatie te worden, die past bij de inclusieve samenleving.

We zorgen ervoor dat je iets in handen krijgt waarmee je de volgende dag meteen stappen kunt zetten richting inclusieve(re) dienstverlening in jouw organisatie.

Sprekers

Boudewijn Bugter

Boudewijn Bugter

Directeur Customer Revolution en senior adviseur

Boudewijn vindt dat publieke organisaties de plicht hebben om het voortouw te nemen voor een inclusieve maatschappij. Hij staat voor mensgerichte, simpele, begrijpelijke en toegankelijke dienstverlening.

Roos Beerkens

Roos Beerkens

Senior adviseur en onderzoeker bij Customer Revolution

Senior adviseur en onderzoeker bij Customer Revolution. Roos heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel en is een voorvechter voor een inclusievere samenleving.

Footer

Over Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een community voor professionals die bezig zijn met de online dienstverlening van de overheid.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte


bekijk de privacyverklaring

  • Contact
  • Privacyverklaring
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap