Het belang van meerdere kanalen open

De vodcast 'Omnichannel in Verbinding' gaat over omnichannel dienstverlening bij de overheid. Deze aflevering gaat over inclusie. Of: het belang van het openhouden van meerdere kanalen in je dienstverlening.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Klant­beleving bij de over­heid: in gesprek met Nienke Bloem

Dit is een aflevering van de podcastserie 'Klantbeleving bij de overheid;. Deze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Gebruiker Centraal en is een initiatief van Community CX. In deze podcast spreken Robert Vels, CX-leider van Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO), en Martijn Lentz, CX-leider bij de KVK, met CX-leiders over klantbeleving bij de overheid.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Van het kastje naar de muur

De vodcast 'Omnichannel in Verbinding' gaat over omnichannel dienstverlening bij de overheid. Deze aflevering gaat over van het kastje naar de muur. En of dat nou een groot probleem is, en wat je daaraan kunt doen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Wat is omni­channel dienst­verlening?

Mensen die contact hebben met een overheidsorganisatie doen dit via verschillende communicatiekanalen. Bijvoorbeeld via een mobiele app, formulieren of een persoonlijk gesprek. Hoe laat je die kanalen op elkaar aansluiten? Welk kanaal zet je in op welk moment? Hoe verschillen die kanalen per type vraag? Met een omnichannel-strategie ga je met die vragen aan de slag en breng je kanalen samen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen