Evaluatie Training Klantreizen Op welke datum heb je deelgenomen aan de Training Klantreizen?20 januari 202517 maart 20258 september 20256 oktober 2025De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.Helemaal eensEensNeutraalOneensHelemaal oneensHet niveau van de training was goed1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.Helemaal eensEensNeutraalOneensHelemaal oneensWat is je vooral bijgebleven van de training?Welke hulpmiddelen hebben je geholpen? Klantreizen website E-learning Klantreizen Naslagwerk/boekje Klantreizen Terugkomsessie na de training Pleio Andere hulpmiddelen Licht je antwoord toeHoe hebben de hulpmiddelen jou geholpen en hoe goed was die hulp?Ik heb voldoende tijd gehad om met de klantreismethode kennis te maken en kan met een coach en/of buddy verder1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.Helemaal eensEensNeutraalOneensHelemaal oneensDoor de training heb ik een idee hoe ik met klantreizen in mijn werk verder kan1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.Helemaal eensEensNeutraalOneensHelemaal oneensIk heb al concrete plannen voor het maken van een klantreisBij ‘Ja’, vul het klantreistemplate in.JaNeeMisschienBij nee, licht eventueel je antwoord toeHeb je suggesties of opmerkingen?Zou je de training aanbevelen bij collega's?JaNeeMisschienWe gebruiken je gegevens alleen waarvoor je ze aan ons hebt doorgegeven. Zie ook onze privacyverklaring (opent in een nieuw venster). Als je op de knop hieronder drukt, dan ga je daarmee akkoord.NameDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ