Evaluatie Training Klantreizen Op welke datum heb je deelgenomen aan de Training Klantreizen?4 november 202416 september 202411 juni 202411 maart 2024De training heeft aan mijn verwachtingen voldaan1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.Helemaal eensEensNeutraalOneensHelemaal oneensHet niveau van de training was goed1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.Helemaal eensEensNeutraalOneensHelemaal oneensWat is je vooral bijgebleven van de training?Welke hulpmiddelen hebben je geholpen? Klantreizen website E-learning Klantreizen Naslagwerk/boekje Klantreizen Terugkomsessie na de training Pleio Andere hulpmiddelen Licht je antwoord toeHoe hebben de hulpmiddelen jou geholpen en hoe goed was die hulp?Ik heb voldoende tijd gehad om met de klantreismethode kennis te maken en kan met een coach en/of buddy verder1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.UitstekendBest goedNeutraalNiet zo goedVerschrikkelijkDoor de training heb ik een idee hoe ik met klantreizen in mijn werk verder kan1 ster is helemaal oneens, 5 is helemaal eens.UitstekendBest goedNeutraalNiet zo goedVerschrikkelijkIk heb al concrete plannen voor het maken van een klantreisBij ‘Ja’, vul het klantreistemplate in.JaNeeMisschienBij nee, licht eventueel je antwoord toeHeb je suggesties of opmerkingen?Zou je de training aanbevelen bij collega's?JaNeeMisschienToestemmingWe hebben je toestemming nodig om je gegevens te gebruiken. We gebruiken je gegevens alleen waarvoor je ze aan ons hebt doorgegeven. Lees meer in onze privacyverklaring (opent in een nieuw venster). Ik geef toestemming.CommentsDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. Δ