• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Gebruiker Centraal, naar de homepage
  • Home
  • Evenementen
    • Maak Het Bruikbaar Conferentie 2022
    • Conferentie De Menselijke Maat – 2021
    • Conferentie Design thinking bij de overheid – 2020
    • International Design in government conference – 2019
    • Gebruiker Centraal Festival 2018 – De presentaties
    • Maak Het Bruikbaar Festival – 2015, 2016, 2017
  • Blog
  • Webinar terugkijken?
  • Podcast
  • Hulpmiddelen
  • Community’s
  • Over ons
    • Ontwerpprincipes
    • Nieuwsbrief
    • Contact
Home Evenementen Design thinking bij de overheid conferentie Inzicht in de klantreis

Inzicht in de klantreis

  • Deel op Twitter
  • Deel op Facebook
  • Deel op LinkedIn

Wil jij meer weten van klantreizen? Wat het is en hoe je het toepast? Bij UWV werken we multidisciplinair samen aan klantreizen en tijdens deze workshop we geven je een inkijkje in onze aanpak. Je gaat zelf aan de slag zodat je ervaart hoe het is om een klantreis in kaart te brengen. 

Na de workshop weet je: 

  • Wat je kan doen om je klant beter te begrijpen 
  • Wat een klantreis is 
  • Hoe je zelf aan de slag kan gaan om je eigen klantreis in kaart te brengen 

Workshopbegeleiders

Deze workshop wordt verzorgd door Patricia Hoetelmans (klantbeleving expert) en Nienke ter Woerds (customer experience manager) van het UWV.

Footer

Over Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een community voor professionals die bezig zijn met de online dienstverlening van de overheid.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

  • Contact
  • Privacyverklaring
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap