• Direct naar belangrijkste content
  • Direct naar hoofdnavigatie
Gebruiker Centraal
  • Home
  • Blog
    • Conferentie Design thinking bij de overheid
  • Evenementen
  • Instrumenten
    • Ontwerpprincipes
    • Manifest
    • Design Thinking
    • Direct Duidelijk Tour
    • Expertpanel gebruiksvriendelijkheid
    • Kennisbank Beeldtaal
    • NL Design System
    • Optimaal Digitaal
    • Toolkit Inclusie
    • Toetsingskader inclusie
    • Volwassenheidsscan
  • Podcast
  • Over ons
    • Actieteam
    • Ambassadeurs
    • Rotterdammer Centraal
    • Promotie materiaal
  • Contact
Home Auteurs Marina de Horn
4808

Marina de Horn

Zelfstandig werkend Webprofessional voor de publieke sector

Werkzaam op het snijvlak van ICT en Communicatie. Houdt het graag begrijpelijk. Voor alle partijen. Bruggenbouwer. Direct & onconventioneel. Houdt van stappen zetten. En van Han.

0681716604info@vhn-office.nl
  • Twitter-account van Marina de Horn
  • Linked-In profiel van Marina de Horn

Marina is lid van het actieteam

Het Actieteam van Gebruiker Centraal bestaat uit professionals die voor de (digitale) overheid werken. Samen organiseren we bijeenkomsten, ontwikkelen we instrumenten en bepalen we de koers van de community.

Momenteel is ons actieteam goed gevuld, dus we zoeken voor nu geen extra leden.

Actieteam Gebruiker Centraal

Alle actieteamleden

Lancering Direct Duidelijk Brigade

Marina de Horn 24 oktober 2019

Natuurlijk ben ik trots en vereerd dat ik vanuit Gebruiker Centraal al vanaf de lancering meedoe aan de Direct Duidelijk Brigade. Samen met 99 andere brigadiers zal ik vol ambitie en enthousiasme mijn steen gaan bijdragen aan dit nieuwe initiatief. Maar wel te allen tijde vanuit het toepassen van de Gebruiker Centraal ontwerpprincipes. Laat dat vanaf het begin Direct Duidelijk zijn!

Lees 'Lancering Direct Duidelijk Brigade'

Vergaderen wordt weer leuk, dankzij het spel Optimaal Digitaal

Marina de Horn 21 mei 2019

Vergaderen wordt weer leuk dankzij het spel Optimaal Digitaal. Blog door Marina de Horn (VHN-office)

Lees 'Vergaderen wordt weer leuk, dankzij het spel Optimaal Digitaal'

De gebruiker centraal: #Hoedan?

Marina de Horn 4 oktober 2018

Een goed functionerende overheid draagt bij aan het geluk van inwoners. Daar zijn diverse onderzoekers het over eens. Dat daarbij de gebruiker (inwoner, ondernemer) centraal gesteld wordt klinkt logisch toch? Helaas is de realiteit een stuk weerbarstiger.

Lees 'De gebruiker centraal: #Hoedan?'

Over Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een community voor professionals die bezig zijn met de online dienstverlening van de overheid.

Meer over Gebruiker Centraal

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

  • Contact
  • Privacyverklaring
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap
  • Inloggen