Agenda

Vakinhoudelijke sessies. Webinars van de Direct Duidelijk Tour. En bijeenkomsten van community’s. Je vindt het allemaal in de agenda. Zit er iets interessants voor je tussen? Meld je dan vooral aan!

Mei

Aan de slag met CX: maandelijkse meetup (mei 2024)

Op 13 mei is er weer de maandelijkse meetup van de Community CX, vol met kennis en praktijkvoorbeelden. Ben jij er ook bij?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Intervisiegroep Klant­reisexpertise Utrecht

Hoe helpen klantreisexperts hun organisaties verder in klantgedreven werken en denken? Wat kunnen ze van anderen leren en welke adviezen geven zij ? Doe mee aan de intervisiegroepen Klantreisexpertise.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Veranderen doe je (niet) zo (Direct Duidelijk Tour)

Een vraag waar iedere organisatie mee worstelt is: hoe krijg ik mijn collega’s mee met een verandering? In deze aflevering van de Direct Duidelijk Tour staan de theorie, én de do’s en don’ts bij verandering centraal.

Meer over

  • Draagvlak en bewustwording

Netwerk Direct Duidelijk: maandelijkse bijeen­komst – Beeldtaal

Iedere maand organiseren we vanuit Netwerk Direct Duidelijk een online bijeenkomst. Hier kunnen leden ervaringen uitwisselen en kennis delen. We willen met deze activiteiten: samenwerking en contact stimuleren, netwerkmogelijkheden bieden, mogelijkheid tot intervisie bieden, en vraag-antwoord- en kennisuitwisselingsmomenten creëren. 

Meer over

  • Begrijpelijke tekst en beeldtaal

Intervisiegroep Klant­reisexpertise Rotterdam

Je werkt al langer dan 3 jaar als klantreisexpert binnen jouw organisatie en wilt leren hoe jouw vakgenoten. Hoe helpen zijn hun organisaties verder in klantgedreven werken en denken? Wat kun je van anderen leren en welke adviezen geven zij om uitdagingen die jij ziet het hoofd te bieden? En wat kunnen zij van jou leren? Doe mee aan de intervisiegroepen Klantreisexpertise.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Kennisdelingssessie Community Omni­channel (mei 2024)

Op 30 mei is er weer een kennisdelingssessie van de Community Omnichannel. Tijdens de kennisdelingssessies behandelen we specifieke omnichannel-gerelateerde vraagstukken en onderwerpen. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Juni

Kennissessie Community Online Formulieren

Tijdens de (2-maandelijkse) online bijeenkomsten van de Community Online Formulieren ga je met andere professionals aan de slag om de online formulieren in je organisatie te verbeteren.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Netwerk Direct Duidelijk: maandelijkse bijeen­komst

Iedere derde dinsdag van de maand organiseren we vanuit Netwerk Direct Duidelijk een online bijeenkomst. Hier kunnen leden ervaringen uitwisselen en kennis delen. We willen met deze activiteiten: samenwerking en contact stimuleren, netwerkmogelijkheden bieden, mogelijkheid tot intervisie bieden, en vraag-antwoord- en kennisuitwisselingsmomenten creëren. 

Meer over

  • Begrijpelijke tekst en beeldtaal

Juli

Aan de slag met CX: maandelijkse meetup (juli 2024)

Op 8 juli is er weer de maandelijkse meetup van de Community CX, vol met kennis en praktijkvoorbeelden. Ben jij er ook bij?

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Netwerk Direct Duidelijk: maandelijkse bijeen­komst

Iedere derde dinsdag van de maand organiseren we vanuit Netwerk Direct Duidelijk een online bijeenkomst. Hier kunnen leden ervaringen uitwisselen en kennis delen. We willen met deze activiteiten: samenwerking en contact stimuleren, netwerkmogelijkheden bieden, mogelijkheid tot intervisie bieden, en vraag-antwoord- en kennisuitwisselingsmomenten creëren. 

Meer over

  • Begrijpelijke tekst en beeldtaal

Augustus

Kennisdelingssessie Community Omni­channel (augustus 2024)

Op 22 augustus is er weer een kennisdelingssessie van de Community Omnichannel. Tijdens de kennisdelingssessies behandelen we specifieke omnichannel-gerelateerde vraagstukken en onderwerpen. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

September

Kennissessie Community Online Formulieren

Tijdens de (2-maandelijkse) online bijeenkomsten van de Community Online Formulieren ga je met andere professionals aan de slag om de online formulieren in je organisatie te verbeteren.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Training Klant­reizen

Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

Expeditie Innovatieve Dienst­verlening (2-daagse studie­reis)

De Expeditie Innovatieve Dienstverlening is een reis langs verschillende organisaties in Nederland. Om voorbeelden, ervaringen en lessen voor de overheid te ontdekken. Als inspiratie en input om onze eigen overheidsdienstverlening te innoveren. Zin om mee te doen?

Meer over

  • Begrijpelijke tekst en beeldtaal
  • Draagvlak en bewustwording
  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen
  • Onderzoeken, testen en meten

Kennisdelingssessie Community Omni­channel (september 2024)

Op 26 september s er weer een kennisdelingssessie van de Community Omnichannel. Tijdens de kennisdelingssessies behandelen we specifieke omnichannel-gerelateerde vraagstukken en onderwerpen. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Oktober

November

Kennissessie Community Online Formulieren

Tijdens de (2-maandelijkse) online bijeenkomsten van de Community Online Formulieren ga je met andere professionals aan de slag om de online formulieren in je organisatie te verbeteren.

Meer over

  • Inclusie en digitale toegankelijkheid
  • Mensgericht denken en ontwerpen

Kennisdelingssessie Community Omni­channel (november 2024)

Op 21 november is er weer een kennisdelingssessie van de Community Omnichannel. Tijdens de kennisdelingssessies behandelen we specifieke omnichannel-gerelateerde vraagstukken en onderwerpen. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen

December

Kennisdelingssessie Community Omni­channel (december 2024)

Op 19 december is er weer een kennisdelingssessie van de Community Omnichannel. Tijdens de kennisdelingssessies behandelen we specifieke omnichannel-gerelateerde vraagstukken en onderwerpen. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.

Meer over

  • Mensgericht denken en ontwerpen