Gluren bij ING: de rol van design in de omnichannel-dienstverlening
Woensdag 24 januari 2024 is het zover: een nieuwe Gluren bij de Buren! Heb je voor het volgend jaar grote plannen op het gebied van omnichannel? Moet het beter voor de gebruiker? Duidelijker? En zie je daarbij een grote rol van design? Kom dan naar Gluren bij ING.
Bij deze editie van Gluren zijn de Community’s CX en Omnichannel welkom.
Inhoud
De rode draad is: het verwerken van design in omnichannel dienstverlening. Het zal gaan over:
- de relatie tussen de business en design: Welke keuzes heeft ING gemaakt in de kanalenstrategie? Hoe wordt de organisatie meegenomen?
- de relatie tussen design en IT: hoe past ING modellen en werkwijzen toe om inzichten te krijgen? Wat is de relatie met IT-specialisten en architectuur?
Ook komen onderwerpen aan bod zoals het gebruik van AI en het belang van klantonderzoek en Customer Journey Experts. Een middag vol informatie dus.
Praktische informatie
Op woensdag 24 januari ben je om 14.00 uur welkom bij het ING kantoor in de Bijlmer (Adres: Bijlmerdreef 109, 1102 BW Amsterdam). Je kunt er parkeren, maar de locatie is ook makkelijk te bereiken via het OV.
Het inhoudelijke programma zal tot ongeveer 17.00 uur duren. Daarna is er nog een borrel.
Meld je snel aan
Alle leden van Community CX en Community Omnichannel zijn welkom. Er zijn een beperkt aantal plekken.
Twijfel je nog? Laat je dan inspireren door de eerdere succesvolle edities van Gluren bij de Buren. Bijvoorbeeld die in Tilburg of die bij Microsoft waar de gemeente Alkmaar liet zien hoe zij de omnichannel-reis vormgeeft.
Locatie
ING
Bijlmerdreef 109 1102 BW Amsterdam