Extra kennisdelingssessie Community Omnichannel en Community CX (november 2023)
Design speelt een steeds grotere rol in de dienstverlening, daarom organiseren we samen met ING een extra online kennisdelingssessie op donderdag 30 november, van 15.00 tot 16.30 uur. Omdat dit onderwerp erg leeft, nodigen we de leden van Community Omnichannel en Community CX hiervoor uit. Ben jij erbij?
Design bij ING
Bij ING heeft design een grote rol in de dienstverlening. De bank heeft een Design Center waar ontwerpers werken aan de digitale customer journeys. Tijdens de kennisdelingssessie vertelt Kees Moens, Expert Lead User Experience van ING, meer over hoe deze dienstverlening eruitziet, hoe design daarbij wordt gebruikt en wat de wisselwerking is tussen de business en het design.
Jouw uitdagingen en vragen
Daarna gaan we op een interactieve manier aan de slag met de uitdagingen waarmee we als community’s mee te maken hebben. Wat is de rol van design in jouw organisatie? Welke uitdagingen heb jij? En wat zou je graag anders zien?
Gluren bij ING op woensdag 24 januari
De vorige Gluren (bij de Gemeente Alkmaar en Microsoft) van Omnichannel is pas net achter de rug, maar deze sessie heeft ook nog als doel om jullie warm te maken voor de volgende Gluren bij de Buren-activiteit. Op woensdag 24 januari gaan we Gluren bij ING! Dat doen we samen met Community CX. De uitnodiging hiervan zal je nog ontvangen. Daarom willen we tijdens deze sessie ook vragen welke onderwerpen je graag wil terugzien. Wil je bijvoorbeeld meer weten over de technische aspecten? Over de design systems en het content design? Of de werkwijze van de UX-writers?
Laat het ons en ING op 30 november weten. Dan nemen we dat mee in de Gluren bij ING. En zo weet je zeker dat je niet alleen een interessante sessie hebt, maar ook weet hoe je het design in jouw organisatie kan inzetten voor een betere dienstverlening.
Aanmelden
Wil je erbij zijn? Of kun je er niet bij zijn, maar ben je wel geïnteresseerd in omnichannel en in toekomstige kennisdelingssessies? Meld je aan voor Community Omnichannel en wij nodigen je uit voor deze activiteit en onze samenwerkingsomgeving in Pleio. Je kunt je ook aanmelden voor Community CX.
Volgende kennisdelingssessies
Dit jaar is er ook nog een kennisdelingssessie van Community Omnichannel op:
In Community CX is de volgende bijeenkomst op: