Community CX live event: de CX-volwassen­heids­scan en -monitor

Op maandag 17 juni van 12.30 tot 16.30 uur is het zover, het Community CX live event (mét netwerkborrel!). Aan de hand van verschillende sessies word je wegwijs gemaakt in de CX-volwassenheidsscan en – monitor. Ben je er ook bij? Ook als je niet lid bent van Community CX, ben je welkom.

Programma

12.30-13.00u: Inloop

13.00-13.15u: Opening

13.15-13.45u: De noodzaak van een CX-volwassenheidsscan

13.45-14.00u: Het CXPA-model

14.00-15.30u: Bespreken van je CX-volwassenheidsscan-scores met introductie door Altuïtion (inclusief pauze)

15.30-16.00u: Ontwikkelen naar een klantgedreven organisatie door de CX-scan

16.00-16.15u: Afsluiting

16.15u: Borrel

Programma wordt nog aangevuld.

Over de sessies (wordt nog aangevuld)

Sessie De noodzaak van een CX-volwassenheidsscan (inhoud wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt)

Sessie Het CXPA-model, door Kamer van Koophandel (KVK) en RVO

Het vakgebied Customer Experience Management (klantbeleving) kent veel methoden om organisaties te helpen meer klantgedreven te worden. 1 van de meest geaccepteerde modellen is het model van de CXPA (Customer Experience Professionals Association), die we ook vanuit de community CX omarmd hebben. Community CX-oprichters Martijn Lentz (KVK) en Robert Vels (RVO), beide gecertificeerd Customer Experience Professionals (CCXP), lichten dit model kort toe en vertellen hoe ze dit hebben door vertaald voor de overheid. 

Sessie ‘Hoe klantgedreven is jouw overheidsorganisatie echt?’ door Altuïtion

In deze sessie (begeleid door Wilfred Achthoven en Rien Brus van het CX en EX bureau Altuïtion) word je geïnspireerd met mooie CX voorbeelden en ga je zelf aan de slag met jouw CX self-assessment scores van jouw eigen organisatie. Deze ga je vergelijken en bespreken met deelnemers van andere (overheids)organisaties. Met het doel om elkaar te helpen om de CX-volwassenheidsscore van je organisatie te verhogen. Zo maak je op een praktische wijze kennis met deze nieuwe CX-volwassenheidsscan bij de overheid en hoe deze scan en monitor organisaties als die van jou helpt in een beter bewustzijn op weg naar een nog meer klantgedreven (publieke) dienstverlener. 

Let op: Om zo veel mogelijk resultaat te behalen uit deze workshop voor de scan en voor jou als deelnemer, wordt er verwacht dat je de scan van tevoren invult. Je ontvangt hier meer informatie over vanaf 13 mei! Heb je dit niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.    

Sessie van Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

1 van de organisaties die betrokken is bij de CX-volwassenheidsscan, is DUO. Walter Bakker vertelt over het verhaal van DUO. Wat heeft de scan hen gebracht? Hoe heeft het geholpen en bijgedragen aan een klantgedreven werkwijze en cultuur bij DUO? Tot slot zal hij toelichten hoe ze de scan en monitor op dit moment gebruiken.  

Over de sprekers

Portretfoto Martijn Lentz

Martijn Lentz

Martijn Lentz is samen met Robert Vels grondlegger van Community CX van Gebruiker Centraal. Hij werkt als practice lead Customer Experience bij de Kamer van Koophandel (KVK).  

Portretfoto Robert Vels

Robert Vels

Robert Vels is senior adviseur Customer Experience (CX), projectleider van de strategische actielijn klantgerichte dienstverlening bij RVO en medeoprichter van de Community CX van Gebruiker Centraal. Hij helpt organisaties al jaren om nog klantgerichter en klantgedreven te worden.  

Rien Brus

Rien Brus

Rien Brus werkt op het snijvlak van klantbeleving, medewerkersbeleving en (cultuur)transformatie. Hij heeft jarenlange ervaring met klantbeleving, klantstrategieën en het transformeren van organisaties naar klantgedreven dienstverleners.  

Wilfred Achterhoven

Wilfred Achthoven is Managing Partner bij Altuïtion. Hij heeft het in Nederland leidende CX- & EX-bureau in 1997 opgericht. De laatste jaren werkt hij aan de implementatie van CX en EX in organisaties, aan meethuizen 2.0, aan het gebruik van data en aan het organiseren van CX.  

Waar en wanneer?

Het evenement is op maandag 17 juni van 12.30 tot 16.30 uur. Het evenement is bij BCN Utrecht Centraal Station, Catharijnesingel 48, 3511 GC Utrecht.

Voor wie

Het evenement is voor alle leden van Community CX. Maar ook niet leden zijn welkom. Mochten er echter meer aanmeldingen zijn dan er plek is, dan gaan de eerste plekken naar de CX-leden. Daar kun je zelf ook lid van worden.

Aanmelden

Wil je erbij zijn? Meld je dan aan via onderstaand formulier.

Locatie

BCN Utrecht Centraal Station

Catharijnesingel 48 3511 GC Utrecht

Hoort bij het thema

Hoort bij de community

Meld je aan voor dit evenement

Registratiegegevens

Velden met een sterretje ("*") zijn verplicht.

Jouw naam

Vul hier de naam van jouw organisatie in.

naam@voorbeeld.nl

Leden van CX krijgen voorrang als het evenement vol zit. Word ook lid van Community CX!

Dit event geeft je dé kans om inzicht te krijgen in de klantgerichtheid van je eigen organisatie, dus maak hier gebruik van! Dit staat los van de sessie van Altuïtion.

Andere aanmeldingen 95 aanmeldingen (35 aanmeldingen niet getoond)

  • Wally TasDe Belastingdienst
  • Sylvia Teesgemeente Steenwijkerland
  • Annekatrien BosNVWA
  • Eva de KanGemeente Den Haag
  • Margot Lagendijkmin AZ
  • Valerie vafiEyes & Ears
  • Robin OudheusdenIND
  • Stefan SchaapKyden
  • Sandra DeckersGemeente Utrecht
  • Sabine van der LugtGemeente Alphen aan den Rijn
  • Olfred NijenbanningRijksdienst voor Ondernemend Nederland
  • Jolien NelemansCBR
  • Robin HogenkampVodafoneZiggo
  • Veroniek BenderDigital Trust Center (Min. EZK)
  • Dies WeijschedeHogeschool Utrecht
  • Sophie van der SijpRIVM
  • Laura KustersMorgens
  • Lia KasteelDUO
  • Susan van ReekumKamer van koophandel
  • Annefleur NoomPerspective
  • Walter BakkerDienst Uitvoering Onderwijs (DUO)
  • Edo van der ZouwenGemeente Amsterdam
  • Susan van WijkSusan van Wijk Interim & Advies
  • Terry van GendKVK
  • Barbara van DuinRVO
  • henk van dijkenDienst Uitvoering Onderwijs
  • RosanneKVK
  • Diana KolkerBplusC
  • Marleen KuiperBOIP
  • Erwin SchreudersCBR
  • Youp van VeenIND
  • Annelotte van den BoschExpoints
  • Melanie RibbersGemeente Breda
  • Nouschka TijdemanDUO
  • Joyce CörversSociale Verzekeringsbank
  • Susan LathouwersGemeente Breda
  • Peter BrouwerFrontline Solutions
  • Sonja de GrootPolitie Nederland, Bedrijfsvoering
  • Klaas DamstraKVK
  • Gonnie GiesbertsRVO
  • Jessica ten Brummelergemeente Stichtse Vecht
  • Suzanne LenselinkSVB
  • Winston PankaGemeente Krimpenerwaard
  • Fransien SijtsmaSVB
  • Frank CoppersGES system
  • MinyouRijkswaterstaat
  • M Hollmangemeente Meierijstad
  • Stephan SteenwijkDUO
  • Evert VolsBuro Improof
  • Eva de KanGemeente Den Haag
  • Anne VoogtAnne Voogt CX
  • Anja Smitgemeente Nijkerk
  • Anneke RijkIND
  • Susan van WijkOverheidsbrede initiatief klantreizen bij de overheid
  • Hester TijinkWonenBreburg
  • Alice ScheiuitBelastingdienst
  • Lutske van BalkenGemeente Epe
  • Marise BloembergenRVO
  • MOnique Brand FluBOIP
  • Elise BlankenRIVM