CX meetup: Hoe sla je de brug tussen menselijke en digitale dienstverlening?
Deze keer gaat de maandelijkse meetup van de Community CX over hoe je de brug slaat tussen menselijke en digitale dienstverlening. Ben jij er ook bij?
Over de meetup
De maandelijkse meetup van de Community CX is In een interactief webinar. In deze editie bespreken onderzoekers Dies Weijschedé en Jeroen van Grondelle van de Hogeschool Utrecht een groeimodel voor persoonlijke dienstverlening, waarmee je als organisatie of afdeling persoonlijke dienstverlening in digitale context kunt realiseren: zowel op korte als lange termijn.Onderdeel van dit groeimodel zijn 8 dimensies van persoonlijke dienstverlening, die ook in digitale context relevant zijn.
Daarnaast bespreken Dies en Jeroen 3 experimenten die ze deden bij publieke dienstverleners, om hun dienstverlening hiermee persoonlijker te maken. Het groeimodel en de 8 dimensies van persoonlijke dienstverlening zijn ontwikkeld tijdens een 2-jarig onderzoeksprogramma, waaraan diverse publieke dienstverleners en hun klanten hebben deelgenomen. Toch zijn het groeimodel en de 8 dimensies ook toepasbaar in andere (commerciële) branches.
Wanneer is het?
De meetup is online, op 20 februari 2023, van 16.00 tot 17.00 uur.
Wat levert het je op?
De maandelijkse meetup van de Community CX is een combinatie van theorie en praktijk. Dat is dus ook precies wat het je oplevert: theoretische verdieping en praktische handvatten waarmee je zelf aan de slag kunt. Het webinar wordt niet opgenomen, maar de PowerPoint-presentatie die tijdens de presentatie is gebruikt delen we later via de het Teams-kanaal van de community.
Programma en sprekers
Het webinar begint met een presentatie van 30 tot 40 minuten. Daarna is er alle ruimte voor discussie en vragen.
De sprekers zijn:
Dies Weijschedé werkt als onderzoeker bij het lectoraat Marketing & Customer Experience van de Hogeschool Utrecht. Daar houdt hij zich bezig met het verbeteren van de digitale dienstverlening van publieke organisaties, voor een betere klantervaring. Daarnaast werkt Dies als docent en cursusteamleider bij de opleiding Commerciële Economie.
Jeroen van Grondelle is adviseur, onderzoeker en docent. Hij adviseert zijn klanten bij het ontwikkelen van data-gedreven werkwijzen en diensten. Daarnaast is Jeroen parttime docent op de Hogeschool Utrecht, en draagt hij bij aan nationale en internationale onderzoeksprojecten.
Aanmelden
Wil je erbij zijn? Meld je aan voor Community CX en wij nodigen je uit voor deze activiteit en onze samenwerkingsomgeving in Teams.
Meer over Onderzoeken, testen en meten