Aan de slag met CX: maandelijkse meetup (maart 2024)

Op 11 maart 2024 is er weer de maandelijkse meetup van de Community CX, vol met kennis en praktijkvoorbeelden. Ben jij er ook bij?

Wat en wanneer?

De maandelijkse meetup is (meestal) op iedere tweede maandag van de maand, van 16.00 tot 17.00 uur. De meetup is een interactief webinar, met een expert op het gebied van CX. Dit kan iemand uit het werkveld zijn of bijvoorbeeld een onderzoeker.

Het webinar begint met een presentatie van 30 tot 40 minuten. Bijvoorbeeld over hoe een andere organisatie werkt aan CX. Of over een interessant CX-onderzoeksmodel. Natuurlijk is er na de presentatie ruimte voor vragen en discussie.

Wat levert het je op?

De maandelijkse meetup van de Community CX is een combinatie van theorie en praktijk. Dat is dus ook precies wat het je oplevert: theoretische verdieping en praktische handvatten waarmee je zelf aan de slag kunt. Het webinar wordt niet opgenomen, maar de PowerPoint-presentatie die tijdens de presentatie is gebruikt delen we later via de het Pleio-kanaal van de community.

Programma 11 maart 2024

Op 11 maart is er een knallende aftrap van de meetups in 2024 met UWV. Het team van Brigitte van Buggenum (Lid Directieteam Klant & Service) heeft het afgelopen jaar bijgedragen aan het ontwikkelen van de Menselijke Maat Monitor van UWV.

Brigitte neemt je tijdens deze sessie mee in het ontstaan van de monitor, hoe dit past in de visie en strategie van UVW, en waarom deze zo belangrijk is op weg naar betere dienstverlening. En hoe de monitor het mogelijk maakt om een koers te zetten richting een publieke dienstverlener in plaats van een uitvoeringsdienstverlener. De Menselijke Maat Monitor geeft inzicht in welke elementen er voor de klant van UWV belangrijk zijn. Wat de burger vraagt, laat immers zien wat er nodig is.

Ben je al benieuwd hoe de monitor eruit ziet? Je kan meer lezen op de website van UWV.

Ook vertellen we je tijdens deze sessie het belangrijkste nieuws uit de Community CX!

Aanmelden

Wil je erbij zijn? Meld je aan voor Community CX en wij nodigen je uit voor deze activiteit en onze samenwerkingsomgeving in Pleio.

Hoort bij het thema

Hoort bij de community